laptop - klikanie dysku, na jaki wymienic ?

Autor: andrewj <andrewjWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 14:14:01 MET DST

Witam,

Do swojego NX7010 zakupiłem dysk WD Scorpio WD600VE, 60 GB, 5400 obr, 8 mb
cachu. Dysk jest wydajny i cichy, ale ma niestety dziwną przypadłość - głośne
klikanie głowicy. Myślałem, po użytkowaniu zwykłych 3,5 calowych dysków, że to
uszkodzenie dysku ale okazało, że jest to normalny objaw - problem został
opisany na forum WD http://websupport.wdc.com/forum/topic.asp?
TOPIC_ID=2821&SearchTerms=scorpio,click
Moje pytanie tyczy sie co kupić zamiast tego dysku, aby był cichy i nie
klikał ?
Chodzi o dysk o prędkości 5400 i 8 Mb cachu, pojemnosc 80 Gb
Samsung odpada, tak samo Fujitsu - jest głośny.
Pozostaje (moge miec z hurtowni):
Seagate Momentus 80 GB ST9808211A
Toshiba MK-8026GAX 80 GB

Prosze o konstruktywne odpowiedzi.