błąd ładowania systemu

Autor: 101krecikoow <mail_at_napriv.com>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 09:08:35 MET DST

Witam!

Złożyłem kompa na MSI K8Neo Platinum (nForce3), antek64 2800+ i dysk SATA
80GB Samsunga
i za ch... nie mogę postawić Windowsa. Instalator się włącza, widzi dysk
zarówno bez sterów SATA z dyskietki, jak i ze sterami, ładnie formatuje,
zakłada partycje, potem kopiuje wymagane pliki i robi restart.

Zaraz po komunikacie Boot from CD który olewam, wyskakuje "Błąd ładowania
systemu operacyjnego"

Próbowałem z podłączonym dyskiem ATA, z odłączonym ATA tylko DVD + SATA, ze
sterami z dyskietki i F6, bez sterów , zmieniłem taśmę SATA, zmieniłem port
SATA, zmieniłem taśmę od DVD,
próbowałem WinXP Pro SP 1 oryg i 2 w kompilacji z SP2 lewusy, XP Home SP1
oryg i ciągle to samo.

O co chodzi???? Pomocy...

pozdrawiam

101k