Re: zle wgrany bios - da sie jeszcze cos zrobic?

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 18:40:38 MET DST

Użytkownik "JIL" <abdesign@wp.pl.usun> napisał w wiadomości
news:d2eeu5$1ri$1@nemesis.news.tpi.pl...
> no jak juz napisalem wyzej - ciemno
> wiec nie bardzo wiem jak mam za to flashowanie sie zabrac

Dostałes już dobre porady, najpierw spróbuj wyczyścić CMOS, powinna być
zworka na plycie, niedaleko baterii, jak to nie pomoze to spróbuj wgrać bios
z dyskietki, na dyskietce ma być plik biosu z nazwą AMIBOOT.ROM, dyskietka
włozona do napędu, uruchom komputer trzymając wciśniete klawisze Ctrl i Home
(jedną ręką). To działa!