Re: podswietlenie lcd

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 12:32:39 MET DST

> Niestety powoduje -trwalosc w typowej domowej/biurowej eksploatacji
> to mniej wiecej 4/5 lat(tzn teraz zaczynaja trafiac do serwisow monitory z
> 2000/2001
> z takim problemem) - nie wiem moze obecnie sa stosowane lepsze/trwalsze
> lampy ?
> Sytuacje pogarsza fakt ze nowsze inwertery (uklady zasilajace lampy)
> kontroluja prad
> pobierany przez lampy i wystarczy ze padnie jedna lampa a uklad sie wylacza
> niestety brak w ogole podswietlenia :(

eee-- za piec lat to o LCD juz nikt nie bedzie pamietal -- pewno upowszechnia
sie plazmowe , albo cienkowarstwowe diody swiecoce , a moze bedzie juz tv
przestrzena .

a wracajac do wylanaczania moniotora -- to jak mam wygaszacz ekranu -- to wpisac
to mam zeby nie wylanczal czy np zeb wylanczal o 45 minutach ??? ( mialem
wpisane zeby wylanczal po 5 minutach )