Re: odpinał ktos pracujący cd-rom?

Autor: E.T. <e.t.alien_at_poczta.fm>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 00:04:01 MET DST

> po godzinie to ci się laser wypali i nagrywajka do kosza :-))

PO temacie, zrestarowałem kompa
moja kręciła 3 godziny, zaraz ją stestuje czy działa,

> może ktoś wie jak coś takiego zrobić celowo ? tzn zawiesić nagrywanie aby
> wypalić laser ?

jakbym wiedział dlaczego moja się zawiesiła to z pewnością bym Ci polecił
niezawodny sposób:)

Licho wie, płytka raczej dobra, sprzęt "wydolny" , prędkość 32 ( 48
maksymalnie ) - zwolniłem żeby się audio _lepiej_ nagrało... :)