Re: odpinał ktos pracujący cd-rom?

Autor: Brodi <madmax81_at__nospam_interia.pl>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 23:42:17 MET DST

> Próbowałeś, rozpocząć nową sesje? Tylko nie wiem czy sprzęt to wytrzyma.
> Właściwie to nie wiem czy już nie padł. Ja załatwiłem neca nagrywająć 20
> płyt po rząd. Ale się zagrzał. :D

po godzinie to ci się laser wypali i nagrywajka do kosza :-))

może ktoś wie jak coś takiego zrobić celowo ? tzn zawiesić nagrywanie aby
wypalić laser ?

ja na żywca to chyba już odpinałem wszystko :-))
-urządzenia ide można (da się :-)) wypiąć ale podpięcie wiesza kompa
-wypięcie grafy ramu czy procka wiesza kompa :-)
-wypięcie sieciówki czy dzwięku nie zawsze wiesza kompa
-wypinanie klawiatur czy myszek jest bezproblemowe zwłaszcza usb

oczywiście każdy taki zabieg może spalić nawet całego kompa.