Re: Zasilanie zewnętrznego dysku USB do laptopa

Autor: Sniady <gslosarczyk_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 20:29:13 MET DST

Użytkownik "Tomasz Lisowski" <tlis@data.pl> napisał w wiadomości
news:42499ad5$1@news.home.net.pl...
> Hej,
>
> W ostatnim Chipie przeczytałem artykuł "Gigabajty w kieszeni" i
> zaniepokoiła
> mnie opinia, że dyski 2,5" o pojemności 40GB i wyżej w zewnętrznej
> obudowie
> USB 2.0 będą potrzebowały dodatkowego zasilania, co oznacza, że
> podłączenie
> do pojedynczego portu USB nie wystarczy :(
>
> Jak to jest w praktyce. Czy rzeczywiście chcąc kupić dysk 60/80GB o
> prędkości 5400 obr/min i umieścić go w zewnętrznej obudowie USB 2.0, będę
> [...]
Witam!
Widziałem i używam fajny kabel USB który daje możliwość wpięcia się do
drugiego USB i dodatkowo można podebrać troszkę mA co pozwala spokojnie na
uruchomienie dysku 80GB w kasetce na dyski 2,5" USB2.0. Jeśli nie jest to
notebook który może mieć ograniczenie prądowe na porcie do 500mA to powinno
dziłać bez problemu, jeśli nie to kabelek za jakieś 12-18zł

Pozdrawim

Śniady