Re: czy reklamować

Autor: k <k_at_ks.dsd>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 19:54:19 MET DST

> napisz jakiego progamu uzywasz albo skorzystaj z Easy Recorvera .

własnie korzystałem z easy recovera. Świetnie sprawdził sie poprzednim
razem. Tym razem po 40 minutowym skanowaniu znajduje kilkaset plików z
rozszerzeniem esi o łącznej wadze kilku mb. Po 20 gb danych ani śladu. To
samo po zastowaniu programu Get data back. Własnie to, że znikneły pliki
skłania mnie ku uszkodzeniu dyku, no ale z drugiej strony narzędzia
diagnostyzne (maxtora i inne) nie znajdują uszkodzeń fizycznych.