Re: czy reklamować

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 19:32:45 MET DST

> Tak, tylko dlaczego te dane znikneły również dla programów do odzyskiwania
> danych ?? Skoro jest cos nie tak z opisem partycji to dane powinny nadal tam
> być

nie wiem jakim programem odzyskiwales ale podejrzewam ze n ie wykorzystales
jego wszystkich mozliwosc .

np easy recorver --- skanuje caly dysk , i dopiero po przeskanowaniu pokazuje
co mozna odzyskac .

dane na pewno nadal sa na dysku -- tylko nie ma czegos w rodzaju tablicy
alokacji plikow . i progam do odzyskiwania glupieje ( albo jest tak
znieksztalcony ten fragment ) . no nie wiem jak to jest NFTS ale we FAt sa
zawsze dwie tablice alokacji .

napisz jakiego progamu uzywasz albo skorzystaj z Easy Recorvera .