stare dvd drx 3 creative a nowa nagrywarka dvd

Autor: Ramiel <ramiel_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 19:18:12 MET DST

Witam
mam do Was pytanie drodzy eksperci,
a mianowicie kupiłem sobie płytę dvd w sklepie i nie odtwarza na moim dvd
creative encore drx 3 - prędkość tego napędu to 6 razy . Gdy włożyłem płytę
u znajomego do innego komputera z nagrywarką dvd rw+ to film bez problemu
zaczął się odtwarzać.
U mnie staje na menu początkowym i pojawia się komunikat dysk może być
uszkodzony.
Niestety nie mam karty pci dxr 3 ale tylko napęd - bo resztę filmów mi
odtwarza - mam kartę graficzną geforce 4 ti.
Czy będę zmuszony kupić nowy odtwarzacz dvd z funkcją nagrywania dvd i cdr i
cd rw ? Czy jest to jedyne rozwiązanie ?
Mam programy power dvd, win dvd, real player dvd ale wszystko jest z błędem
.
Czy teraz te nowe płyty są produkowane w innym formacie tak że stare
odtwarzacze dvd nie mogą sobie poradzić ?

pozdrawiam serdecznie