lcd belinea 101751b lub coś podobnego

Autor: zzz <zzzzzzzzz_at_poczta.fm>
Data: Mon 28 Mar 2005 - 21:01:34 MET DST

Aktualnie przymierzam się do kupna LCD 17''. Zastosowania:
- obróbka tekstu, pisanie, pisanie, pisanie (stąd zależy mi na pivocie),
trochę grafiki (tyle żeby stronkę zaprojektować / tekst poskładać - nic
profesjonalnego)
- oglądanie filmów
- zero gier, [poza ufo: enemy unknown ;)]

Dlatego chciałbym kupić coś na PVA, a w cenie dla mnie dostępnej zauważyłem
tylko Belineę 101751b. Mam pytania do użytkowników tego monitora (lub wersji
50, 51):
- Czy jasność nie jest za duża (przy ustawieniu 0)? [tak twierdzą na mva.pl]
- Czy na filmach widać smużenie, jeśli tak, to czy znośne, czy raczej
wyklucza oglądanie?
- Czy da się oglądać filmy na kontraście 100% (słyszałem, że wtedy najmniej
smuży).

Ewentualnie... jakie inne PVA można dostać za cenę w okolicach 1300-1400zł?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi ;)