Re: PIII - czy cos sie z tego jeszcze wyciagnie?

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Mon 28 Mar 2005 - 17:35:32 MET DST

Użytkownik "pepe" <paulinka.p.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d2903r$5g4$1@inews.gazeta.pl...
> jak jest z ramem? pytalam w sklepie komp i sprzedawca popatrzyl na mnie
> jak na
> idiotke stwierdzajac ze ram do starego kompa jest drogi i w ogole nic nie
> da.
> prawda to?

To teraz zajdz do tego sklepu i ty popatrz się na niego jak na idiotę. Ja
mam podobny komputer do twojego. Też pracuję w xp i jak dodałem 128 MB ramu
(w sumie 256) to komp chodzi 2 razy szybciej. Więc jak ten sprzedawca sądzi,
że nie ma sensu to jest idiotą. Pamięci kupisz na allegro za ok 50-55zł za
128MB. Z tego co pamiętam, to jest on na układzie BX więc potrzebujesz
zgodnej z bx.

a karte graf mozna sobie dodac lepsza na taka stara plyte glowna?

tak, ale nie odczujesz szybszego działania w wordzie.

> a jezeli faktycznie zdecydowalabym sie na to rozwiazanie apgrejdu, czy da
> sie
> wsadzic jakies ciche chlodzenie?

Tak, ale niech ktoś to robi, co ma już wprawę w wymianie chłodzenia. Ja się
śpieszyłem i ułamałem kawałek socket'a (tam gdzie chłodzenie się trzyma).
Musiałem skoczyć po kropelkę. :(