Re: PIII - czy cos sie z tego jeszcze wyciagnie?

Autor: pepe <paulinka.p.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 28 Mar 2005 - 15:16:43 MET DST

hmmm, skoro tak.... ale i tak komputer ledwo zipie, jak sobie zasejwuje troche
zdjec z netu juz szaleje, chodzi b wolno, ciezko robic kilka rzeczy jednoczesnie.

jak jest z ramem? pytalam w sklepie komp i sprzedawca popatrzyl na mnie jak na
idiotke stwierdzajac ze ram do starego kompa jest drogi i w ogole nic nie da.
prawda to? a karte graf mozna sobie dodac lepsza na taka stara plyte glowna?
(dla scislosci - abit be6 II raid ata 100 --> pisze z karty gwar oczywiscie -
hihi). czyli - czy ta plyta utrzyma wiecej ramu i ew. wiekszy dysk oraz lepsza
karte graf?

a jezeli faktycznie zdecydowalabym sie na to rozwiazanie apgrejdu, czy da sie
wsadzic jakies ciche chlodzenie?

pozdrawiam:-)
pepe