Re: LG GSA-4163B - problem

Autor: .::. <aqqu_at_qwerty.com>
Data: Mon 28 Mar 2005 - 09:07:07 MET DST

Użytkownik "m b" <mbarc.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d26msb$4ds$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
> Posiadam LG GSA-4163B.
Nie jest zle !

>Wypaliłem kilka płytek TDK i Verbatim DVD+R i jedną TDK
>DVD+RW. Płyty zaraz po nagraniu (z weryfikacją) w Nero 6.6.0.3. sprawdzałem
> otwierając je w Mój komputer i wszystko było ok.
A nie nagrywales czasem z opcja testu nosnika przed nagrywaniem - wtedy caly
proces trwa tak dlugo jak nagrywanie,ale nosnik jest always clean :-)
Dopiero pozniej nagrywara pozostawia slad na plycie.

>Dzień później próbuję je
> otworzyć i windows widzi je jako czyste. W Nero też Disk Info wskazuje że
> są
> puste. Co ciekawe DVD-ROM Toshiba widzi wszystkie pliki bez problemów.
Ooooo ! Ciekawe.

> Nagrywarka odczytuje poprawnie jedynie DVD+RW i tłoczone DVD-ROM z filmem,
> pozostałe DVR+R czy to TDK czy Verbatima widzi jak puste.

No to chlopie - po swietach do serwisu z ta nagrywareczka !

pzdrw

.:<Kasjopejczyk>:.
Athlon 2200, 512 MB Kingston, Asus A7N8X-X (NForce2-400),nagrywara dvd
SONY,Live 5.1
XFC GeForce4 Ti4200 128MB, 40 HDD Seagate