LG GSA-4163B - problem

Autor: m b <mbarc.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 27 Mar 2005 - 18:26:51 MET DST

Witam
Posiadam LG GSA-4163B. Wypaliłem kilka płytek TDK i Verbatim DVD+R i jedną TDK
DVD+RW. Płyty zaraz po nagraniu (z weryfikacją) w Nero 6.6.0.3. sprawdzałem
otwierając je w Mój komputer i wszystko było ok. Dzień później próbuję je
otworzyć i windows widzi je jako czyste. W Nero też Disk Info wskazuje że są
puste. Co ciekawe DVD-ROM Toshiba widzi wszystkie pliki bez problemów.
Nagrywarka odczytuje poprawnie jedynie DVD+RW i tłoczone DVD-ROM z filmem,
pozostałe DVR+R czy to TDK czy Verbatima widzi jak puste.

Nagrałem płyty z zamkniętą sesją, mam zainstalowane Adaptec ASPI 4.71.2,
nagrywarka chodzi w trybie DMA Mode 2.

Macie jakieś pomysły jak rozwiązać ten problem?