Re: znikające pliki

Autor: Thom/CT <tomko9_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 27 Mar 2005 - 20:05:11 MET DST

levy wrote:

> 3 dni temu kupiłem dyska samsunga 160 GB i mam następujący problem: co
> jakiś czas znikają mi mp3 z dysku, wyglada to tak, że słucham sobie coś tam,
> robie reset i po resecie niektore foldery z mp3 są puste :(. Nie mam jeszcze
> zbyt dużo danych na tym dysku, więc nie wiem czy coś jeszcze zginęło. Ma
> ktoś jakiś pomysł czym to może być spowodowane ?? Płyta MSI KT4AV, dysk
> SP1614N 160GB, winxpSP1

Jest taka możliwość że Twoja płyta nie obsługuje poprawnie takiego
dysku. Wiem to mało prawdopodone ale miałem taki przypadek że ASUS
A7V333-X nie obsługiwał dysku 120GB a 80 bez problemu. Występowały wtedy
błędy w filesystemie i różne cuda z plikami.
Zobacz czy nie ma do tej płyty nowej wersji bios ewentualnie spróbuj
zorganizować sobie jakiś kontroler IDE-PCI (Promise czy coś na
Siliconie) na próbe lub na stałe.

Pozdrawiam serdecznie.