Re: Jak uruchomić SB Live! 1024 pod winXP?

Autor: Marcin Dębicki <neo777n_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 27 Mar 2005 - 20:04:13 MET DST

Sprobuj skads zdobyc taka plytke ze sterami do live'a ale przeznaczonymi
z mysla o jakims nowszym modelu. Niby mam live'a 5.1 player i niby moje
sterowniki dzialaja a dsp jest to samo wiec chyba nie powinno byc
wiekszych poblemow wgraniem ich. Gdzies kiedys mialem taki link do
sterownikow dla compaq'a i niby sie nie instalowaly na nie compag'u, ale
jakos udalo mi sie je odpalic gdy nie mialem innego wyboru i dzialaly

Pozdrawiam