Re: odlaczanie monitora w czasie pracy PC

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Sun 27 Mar 2005 - 18:02:05 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):
> Z podłączaniem radzę uważać i unikać.
> PS/2 nie powinno się odłączać i absolutnie nie wolno
> podłączać. Widziałem już trochę płyt ze spalonymi portami
> PS/2 po takich ewolucjach.

Poza tym przełączanie urządzeń na PS/2 w trakcie pracy jest kłopotliwe - zazwyczaj i tak wymaga restatu by zostało poprawnie wykryte zarówno przez system jak i BIOS.
> Tego ABSOLUTNIE nie wolno robić w żadną stronę. Spalisz
> kontroler na dysku albo port na płycie.

A jak do tego mają się kieszenie z wyłącznikiem zasilania? Czy nie
zmniejsza to szans na uszkodzenie?

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066