Re: odlaczanie monitora w czasie pracy PC

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 01:59:31 MET

Dnia Thu, 24 Mar 2005 21:11:26 +0100, arnold napisał(a):

> czy mozna odlaczac i przylaczac monitor w czasie pracy PC i czy z tego
> powiodu nic sie nei zepsuje

Jesli podlaczony po d-sub to teoretycznie nie ale ja juz pare razy z
powodzeniem to robilem wiec nie powinno byc problemu
osobna historia ze ja juz z powodzeniem przelaczalem dyski IDE co
teoretycznie jest zakazane i nie ma prawa sie udac i powinno spalic dysk
(w praktyce faktycznie win po paru minutach od wyjecia dysku(zaznaczam ze
nie tego na ktorym byl system) sie wywala nawet jesli jest oznaczony jako
wymienny, ale linux jakos sobie poradzil)
Natomiast DVI jest do tego w standardzie przygotowane i ma odpowiednio
skonstruowane wtyczki.
Pozdrawiam

--
Jakub (JFK) Kasica