Re: DVD RW Gigabyte -opinie?

Autor: -=Marcin=- <orm_at_znvyn.cy>
Data: Sun 27 Mar 2005 - 14:25:29 MET DST

Jolly Roger wrote:
> [...]

Coś banialuki jednak waść piszesz, albo nie przeglądasz tego, co sam
podajesz... Chyba cena tego NEC'a na stronie apollo jest sporo niższa od
ceny LG w komputroniku, bo jakoś na stronie apollo to jednak LG GSA4163B
jest tańszy - 222zł lub 225zł / NEC 229zł -( no, nie o sporo, ale troszke )
od NEC'a... Porównujmy ceny sprzętu na TEJ samej stronie/sklepie
internetowym...

--
-=Marcin S=-