Re: nVidia czy ATI? - okolice wydajnosc GF4

Autor: alex <a.kamieniarz_at_poczta.fm>
Data: Sun 27 Mar 2005 - 10:38:17 MET DST

> Czyli jednak krecenie sie wokol ATI nie jest dobrym pomyslem:)
> Ja planuje zakup ~200-220zl, bo chce wersje conajmniej TV+DVI lub ViVo+DVI
> (tak na przyszlosc). Teraz mam GF2MX 32MB DDR Creative'a od jakichs 2,5
> roku i tyle mam nadzieje posiedzi w moim kompie GF4Ti;)

ja ostatnio przesiadlem sie z geforca2ti na geforca4ti 4800se gianwarda i
jakosciowo szczeka mi opadla nie jest to geforce 6600gt ktory mialem
ostatnio z pracy pozyczony ale jak na moje potrzeby ten 4800se jest
wystarczajacy i zaplacilem za niego 200zl wiec mysle ze za jak na taka karte
to cena spoko i co bylo dla mnie wazne dobra jakosc obrazu jest na tv out
powiem tak jeszcze na geforcie nie widzialem takiej jakosci obrazu na
telewizorze jak na tym modelu