Re: DVD RW Gigabyte -opinie?

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Sun 27 Mar 2005 - 12:50:24 MET DST

Dnia Sat, 26 Mar 2005 20:59:52 +0100, Damianin napisał(a):

> Cały czas nie wiem skąd ten zachwyt nad Nekiem.
Jak coś działa bez zarzutu to i pozachwacać się tym można. Czyż nie?

> Może z faktu posiadania takowego?
Też. Posiadając taki sprzęt mogę stwierdzić że jest on bezproblemowy,
co doceni zdecydowana większość użytkowników.

> W czym Nec jest lepszy od LG? Bo ja się obawiam, że w niczym
Cena na pewno. Dodatkowo super nagrywa na badziewnych nośnikach. Ani
jednej płytki jeszcze na nim nie uwaliłem. W nagrywaniu DVD sprawdza
się super.

> :( Użytkowiników 4163B jest już trochę (jak mówi sonda z zeszłego
> tygodnia na cdrinfo.pl tyle samo, a nawet więcej niż użytkowników
> osławionego Neca),
ACzy sądzisz, że wszyscy użytkownicy LG lub NEC udali się na stronę
cdrinfo.pl żeby zagłosować? Ta stronka przedstawia preferencje ludzi
odwiedzających tę stronę. Nic więcej.

> natomiast nieliczne problemy pojawiają się zarówno po
> jednej jak i po drugiej stronie barykady.
Jeszcze problemów nie miałem (odpukać w niemalowane drewno)

> Faktem jest to, że 4163B to napęd _znacznie_ bardziej funkcjonalny niż
> Nec i oferujący tę funkcjonalność w pełnym zakresie bez modyfikacji
> firmware.
Ludzi chcących modyfikować firmware jest z pewnością niewielu. Ja bez
modyfikacji na Nec nie mam żadnych problemów, więc po co modyfikować
to co jest OK? Poza tym, co masz na myśli mówiąc o przewadze w
funkcjonalności LG nad NEC? Obsługa DVD-RAM? To jest warte tyle co DL.
Z jednego i drugiego pewnie przez najbliższy rok nie skorzystam (z
DVD-RAM to raczej na pewno bo ten Nec tego nie obsługuje)

> P.S. DVD LG nie posiadam (jeszcze).
I wypowiadasz się o tym napędzie? NC

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[A64 3000+] [2x256 MB Hynix] [Gigabyte K8NF-9] [Pentagram QVC-100 Cu]
[GeForce 6600] [Chieftec 360-202 DF] [Nec 3520] [HDD Samsung 80 GB]