Re: DVD RW Gigabyte -opinie?

Autor: Damianin <damianin_wytnij_to__at_wp.pl>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 20:59:52 MET

Jolly Roger napisał(a):

> Coś mi się wydaje, że oni tastują napęd wypalając kilkanaście płyt i
> tyle ... Dopiero jak ktoś użytkuje taki sprzęt przez kilka miesięcy
> jest w stanie wyrobić sobie miarodajną opinię. Niemniej jednak LG
> bardzo mocno się poprawił w porównaniu do ich "wybuchowych" CDROMów.
> IMHO NEC, LG lub LiteOn (w takiej właśnie kolejności). Jeżeli nie
> jesteś ograniczony ceną, to na pewno warte rozpatrzenia są Toshiba,
> Pioneer i Plextor.

Cały czas nie wiem skąd ten zachwyt nad Nekiem. Może z faktu posiadania
takowego? W czym Nec jest lepszy od LG? Bo ja się obawiam, że w niczym
:( Użytkowiników 4163B jest już trochę (jak mówi sonda z zeszłego
tygodnia na cdrinfo.pl tyle samo, a nawet więcej niż użytkowników
osławionego Neca), natomiast nieliczne problemy pojawiają się zarówno po
jednej jak i po drugiej stronie barykady.
Faktem jest to, że 4163B to napęd _znacznie_ bardziej funkcjonalny niż
Nec i oferujący tę funkcjonalność w pełnym zakresie bez modyfikacji
firmware.

P.S. DVD LG nie posiadam (jeszcze).

--
Pozdrawiam