Problem z GF A6600TD

Autor: WacoS <wacos_at_vp.pl>
Data: Sun 27 Mar 2005 - 11:51:10 MET DST

Witam
nabyłem karte graf. GF A6600 TD i mam z nią mały problem...mianowice do tej
karty dołączone były gratis 2 gry nd DVD "Prince of persia" oraz Splinter
Cell" i chodzi ogólnie o to ze one nie chcą mi chodzić na tym kompie:
Procek: AMD BARTON 2500 (chodzi jako 3200+)
pamięć 512 mb
płya GIGABYTE GA 7N 400 Nvida 4 8 x AGP
zrobilem reinstal systemu,zainstalowalem Prince of...i gra poszla ale
wszelkie intra i filmiki strasznie się haczyły i zawieszały, sama gra w
miare jakoś chodziła, natomiast Splinter cell chodzil bez
problemu....natomiast gdy zainstalowalem oprogramowanie płyty głównej to
Prince zacząl chodzic normalnie, ale Splinter wogóle juz nie chce
odpalać....
jesli ktoś z Was wie w czym problem to będe niezwykle wdzięczny za pomoc

pozdrawiam i dziekuje za wszelką pomoc
WacoS

P.S.
3Dmark 2001 - 12670 pkt