Re: s3 savage4

Autor: Jacek <nospam_at_nospam.pl.pl>
Data: Sun 27 Mar 2005 - 11:45:14 MET DST

j a@b.c napisał(a):
> Witam,
> wymienialem dysk i instalowalem win 98, sterowniki wszystkie wzialem ze
> starego dysku, po instalacji karty savage4 nie moge uruchomic kompa w
> normalnym trybie. wiesza sie w momencie gdy ma sie pojawic okienko
> logowania (przy starcie), moze ktos juz spotkal sie z czyms takim,
> prosze o pomoc, dziekuje i pozdrawiam
> johanisko

Kilka lat temu również byłem posiadaczem tej karty.
Nie pamiętam dokładnie w czym tkwił problem ale prawdopodobnie po instalacji
VIA 4in1 i AGP w Turbo Mode system zaieszał się.Miałem pecha bo mój model
karty nie pozwalał na aktualizację biosu. Znalazłem jednak rozwiązanie w
postaci pliku *.exe, do którego odwołanie zrobiłem w autoexec'u i ten plik
na czas sesji windows zatępował oryinalny bios nowszym.Niestety już raczej
nie mam tego pliku, to było jakieś 6 lat temu.

--
Pozdrawiam
Jacek