Re: Kierownica z FF...

Autor: Brovar <poczta_at_tlen.pl>
Data: Sun 27 Mar 2005 - 10:32:37 MET DST

Użytkownik "LiT" <ltkascha@op.pl> napisał w wiadomości
news:ycx88c8k66qo.1khogfeffg5l0.dlg@40tude.net...
> Witam
> Kupiłem sobie kółko mało znanej niemieckiej firmy SpeedLink o symbolu
> SL-6695. Oczywiście z FF. No i mam z tym problem. Force Feedback działa w
> panelu sterowania, w Driv3r i w grze F1 Challenge 99-02 (firmy EA Sports).
> W NFSU, NFSU2, Ford Racing 2 niestety powoduje spadek wydajności do jednej
> klatki na pół minuty (około). DLACZEGO!?
> Sprzęt: Athlon 2000+ na płycie Leadteka K7NCR18G Pro, 1GB RAM, Radeon
> 9600Pro, SBLive! i takie inne mniej ważne.
> Soft: WinXP Pro SP2.
> Do kierownicy mam ostatnie stery... No i nic nie pomaga.

Spróbuj taki numer zrobic: Odpalasz grę (z włączoną kierownicą), nastepnie
ją minimalizujesz, otwierasz Menadżera zadań (ctrl+alt+delete) przechodzisz
do zakładki procesy, znajdujesz proces (tę grę, np. speed2.exe czy coś)
klikasz go prawym, wybierasz priorytet "wysoki", zamykasz menadzera zadan,
wracasz do gry:)... jak kiedys mialem od kumpla kierownice Saitek to tez
mialem ten problem i zmiana priorytetow pomagala.

> Pozdro
> Wesołych Świąt!
> Tadek

Pozdrawiam