Kierownica z FF...

Autor: LiT <ltkascha_at_op.pl>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 23:59:29 MET

Witam
Kupiłem sobie kółko mało znanej niemieckiej firmy SpeedLink o symbolu
SL-6695. Oczywiście z FF. No i mam z tym problem. Force Feedback działa w
panelu sterowania, w Driv3r i w grze F1 Challenge 99-02 (firmy EA Sports).
W NFSU, NFSU2, Ford Racing 2 niestety powoduje spadek wydajności do jednej
klatki na pół minuty (około). DLACZEGO!?
Sprzęt: Athlon 2000+ na płycie Leadteka K7NCR18G Pro, 1GB RAM, Radeon
9600Pro, SBLive! i takie inne mniej ważne.
Soft: WinXP Pro SP2.
Do kierownicy mam ostatnie stery... No i nic nie pomaga.
Pozdro
Wesołych Świąt!
Tadek