Re: konfiguracja

Autor: Szatyn <Szatyn_at_att.net>
Data: Sun 27 Mar 2005 - 02:00:00 MET DST

> hmm troszke za bardzo ogolnie opisales potrzeby - to maja byc np nowe gry
> ?? grafika - dlubanie w amatorskich zdjeciach czy powazna zabawa z duzymi
> plikami i robienie filmow z kamery dv - tu jest to np zwiazane juz z
> odpowiednim monitorem - chcesz LCD czy CRT - ile cali ??
> masz zamiar zgrywac np filmy czy projekty graficzne na DVD ??
> no i ogolnie powiedz jaka sume mozesz przeznaczyc bo jak narazie to za
> bardzo ogolnikowo w zwiazku z czym i porada bedzie nietrafiona :)
> stanowczo napisz cos wiecej

 No tak.. wiesz. chcialem zlozyc sobie takiego kompa.. tak jak wsponial
Zethon. by nie byc za rok czy dwa w tyle. Oczywiscie praca bedzie polegala
na obrobkach zdiec .. pliki okolo 4-5 MB przerobka filmow.... konwersja i
nagrywanie w DVD. a Gry oczywiscie chodzi mi o nowe.. Producenci gierek co
roz to wieksze stawiaja wymagania... Co do kasy to nie mam okreslonego
budzetu. ale oczywiscie wszystko w granicach rozsadku.
Dziki za odpowiedz i oczekuje nastepnych propozycji.
Pozdrawiam,
Szatyn