Re: strasznie glosny wiatrak procesora - co zrobic

Autor: janke <janke_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 22:42:10 MET

"B@rt":

> Nie podales najwazniejszej rzeczy mianowicie ile stopni ma procek.

zależy od odczytu, czasem w programie AIDA wskazuje 33.1, czasem 37.4
w biosie wskazania ostatnie jakie pamiętam to było 34.0 (płyta główna ABIT BH6,
procesor montowany przez przejściówkę, wszystkie ustawienia biosu default)

> Jak w miare malo to puszczasz wentyl na 7 lub 5 V i wiatrak calkowicie
> zamilknie.

jak podałem. nie wiem czy to jest mało, ale co gorsze - nie wiem gdzie zmienić
ustawienie napięcia dla wiatraczka.
?

pozdrawiam
janke