Re: Czyszczenie napedu CD

Autor: tk <kulej_at_ozimek.net.pl>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 22:16:05 MET

Użytkownik "Damianin" <damianin_wytnij_to_@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d247nv$etb$1@inews.gazeta.pl...
> Drogi Kolego. To może jeszcze o 2 latka za mało? ;)
>
> --
> Pozdrawiam
>
> Damian.

Wydaje mi sie ze nie ;) byc moze uzywles plyty ktora byla kiepskiej jakosci,
ja nie spotkalem sie z uszkodzeniem napedu. Czyszczenie napedu CD to
standardowa procedura jesli trafia do nas jakis komputer do rozbudowy,
naprawy itp. zawsze to robimy i jeszcze nigdy nie zdarzylo sie aby CD sie
uszkodzil...