Re: Nowy firmware do NEC 3520

Autor: Andre <andre_cut_hull_at_poczta_cut_.pl>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 15:13:14 MET

Dnia 2005-03-18 "Eneuel Leszek Ciszewski" napisal:

> Być może
> pod koniec br. roku -- BR będzie w cenie tak niskiej, iż DVD stanie
> się przeżytkiem, jak ma to miejsce z CD, która to płyta dzielnie
> trzymała się ćwiewrć wieku. :)

trzymala? przeciez muzyka na tych plytach caly czas jest wydawana i
chyba producenci nie maja zamiaru przechodzic na nic innego. chyba ze
ja o czyms nie wiem? moim zdaniem jesli chodzi o muzyke jeszcze dlugo
nie przesiadziemy sie na nic innego... chociaz z drugiej strony...
pliki mp3 na DVD... :) no ale umowmy sie ze mp3 pogarsza jakosc dzwieku.

--
pozdrawiam
  Andre