partycje, format c, itd...

Autor: Paweł K. <1-kornik_at_DELETEwp.pl>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 09:18:13 MET

Witam!
Pytanie moze tak laickie ze smieszne ale ja tego nie wiem wiec pytam... Mam
podzielony dysk na 3 partycje programem Partition Magic, ktory zeby dzialac
byl zainstalowany w systemie. No ale potem zrobilem format C: i dane z tej
partycji zniknely, zainstalowalem nowy system i wszystko ok. Gdzie w takim
razie zapisana jest informacja ze dane z dyskow D i E maja nie byc kasowane
i jednoczesnie partycje maja pozostac utrzymane. Myslalem ze jak usune
system to wszystko sie skopie a tu dziala (i niech dziala dalej ;P)
Pozdrawiam
Pawel