Re: GF Leadtek 6600 AGP vs Radeon 9550 XT Gigacube Extreme

Autor: news.tpi.pl <get_at_lost.it>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 09:15:23 MET

Użytkownik "PSYLO" <psylo_to.pros.zewy.ciac_@o2.pl> napisał w wiadomości
news:d2309i$cv5$1@inews.gazeta.pl...

> Jakieś konkrety?

Konkretnie wydajnosciowo 6600 i 9550 XT Extreme sa do siebie zblizone... nie
wiem, moze ja jakis kiepski model 6600 trafilem (winfasta byl), ale we
wszystkich benchmarkach wychodzil podobnie a nawet gorzej... Wydaje sie
dziwne, ale sprawdzone w praktyce... a jesli ktos uwaza, ze benchmarki sa
nic nie warte, to moze ma racje, jednak w przypadku tych nowszych
relatywnosc (w sensie okreslenie, ktora jest lepsza, a ktora gorsza) jest
chyba nienajgorsza.

Pozdrawiam
Jak