Re: GF2 GTS czy GF4 MX 440SE??

Autor: ___Tomek__Sz_ <NOSPAMszymkowiak_at_o2.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 08:44:32 MET

Zethon napisał(a):
> poprobuj ze sterownikami, nie powinno tak byc w zadnym wypadku. GF 2GTS
> MUSI!!! pod kazdym wzgledem byc szybszy od GF4MX440SE.

No niestety w żadnych detonatorach na takich samych ustawieniach
mój gf2 gts nie jest szybszy a wolniejszy

> dlatego ze nowszy chip, 0,15u, a GF2GTS - 0,18u

No właśnie tu też dziwna sprawa ponieważ w everescie mój GTS
jest pokazywany jako 0,15u i zgłasza się jako GF 2 Ti mimo, że
na chipsecie jak byk napisane GF2 GTS i taktowania oraz ilość
pamięci odpowiadają GTS-owi oraz jest zainstalowany jako GTS,
poza tym zdarzyło sie, tylko nie pamiętam, które dentki - też go
zainstalowały jako GF2 Ti

> No wlasnie, potoki, tutaj tylko 2

No własnie minus dla GF4

> a tutaj 4, a filrate oznacza przepustowosc karty, im wiekszy tym wyzsze
> zegary ma karta. Kazdy MX jest kastratem jesli chodzi o potoki, a juz
> wersja SE to totalne gowno bo jeszcze szyna do pamieci 64bit

też tak myślałem do czasu porównania ze swoim GTSem

> GF2PRO, GF2GTS, GF2ULTRA, GF2Ti to karty 4-potokowe i kazda z nich wciaga
> nosem MX-a, nawet GF256DDR po podkreceniu samego chipa do 175MHz wciaga
> MX-a, bo tez jest 4 potokowa.

j.w.

> Powinienes zostac przy tym co masz, jesli nie chcesz doplacac i koniecznie
> zmien sterowniki.

cholera stery zmieniane parokrotnie, obecnie wersja detonatorów
45.23 i na każdych przewaga GF4 w 3DMarku 2001

Dzięki za podpowiedzi zastanowię się jeszcze być może upoluję na
allegro jakiegoś 128bit z AGP8x niewiele drożej, bo o to mi w
sumie chodzi.
Tomek

--
Asrock K7VT4A+, Athlon 1GHz, TwinMos 256MB DDR 400MHZ, WDC WD800JB,
GF2 GTS 32MB, SB Live 5.1, DVD LiteOn 16x48x, Fortron 300W PFC,