Re: Komp wyłącznie do DIVxów - jaka optymalna konfiguracja?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 19:44:28 MET

On Thu, 24 Mar 2005 15:56:50 +0100, "Pawelcio" <pawelcioh+wytnij
to+@tlen.pl> wrote:

>Może trochę inaczej...obraz z DVD był ok i filmy DVD będę oglądał ze
>stacjonarnego playerka, jednak, kompa chcę głównie z uwagi na divxy.

a nie ekonomiczniej wyszloby kupic stacjonarny player DVD, ktory gra
DivX?

>Podłączyłem swojego kompa do projektora - jednocześnie przez tvout i VGA,
>następnie zmieniałem źródła - i w momencie, gdy zmieniałem z VGA na TVOut,
>to tak, jakbym przed obiektywem postawił brudną, mleczną szybę - obraz
>rozmyty i niewyraźny.

mnie sie obraz poprzez komponent z playera DVD z projektora podoba.
jak dla mnie jest bardziej naturalny niz ten poprzez VGA. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.