Re: Komp wyłącznie do DIVxów - jaka optymalna konfiguracja?

Autor: Pawelcio <to+_at_tlen.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 15:56:50 MET

Użytkownik "Pawelcio" <pawelcioh+wytnij to+@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:d1ukbr$6g$1@nemesis.news.tpi.pl...

> DVD: Panasonic S-75
> projektor: sharp XV-Z10E (natywna rozdzielczość 848x480)
>
> (połączone przez Component - czyli 3x chinch)

Może trochę inaczej...obraz z DVD był ok i filmy DVD będę oglądał ze
stacjonarnego playerka, jednak, kompa chcę głównie z uwagi na divxy.

Podłączyłem swojego kompa do projektora - jednocześnie przez tvout i VGA,
następnie zmieniałem źródła - i w momencie, gdy zmieniałem z VGA na TVOut,
to tak, jakbym przed obiektywem postawił brudną, mleczną szybę - obraz
rozmyty i niewyraźny.