Re: Wi-Fi

Autor: gg <np.osoba_at_microsoft.com>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 14:27:49 MET

> Mam Karte Planet Wl-356A na USB (karta na PCI nie wchodzi niestety w
> rachube.) Antena to HelicAll+ (plus) 18dBi

Karta chyba w porządku. Nie znam jej ale Planet robi dość dobre. Antenka
taka sobie. Lepsza byłaby yagi 15dbi. Co prawda ja wole takie w rurze
"klozetowej" :) ale to rzecz gustu. Na tamtej stronce co podałeś mają
nieobudowane.
Nie podoba mi sie ze kabel jest dokręceny do anteny - lepiej jakby był z
nią zintegrowany. Na tej złączce traci siętrochę sygnału - ale za to łatwo
podmienić antenke...

Jeżeli u ISP jest antena inna niż helikalna - a tak jest na 99,99% to
Twoja antena w takiej konfiguracji ma góra 15dbi. Daleko jest ta kafejka?
Jakieś drzewa po drodze. Inne sieci wifi które zakłócają? Ile masz kabla
antenowego (jaki - h155?)?

Myśle że powinieneś przetestować antene yagi 15dbi.

--
pozdrawiam
P.