Re: Wi-Fi

Autor: DK <amidar2_at_wp.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 13:59:38 MET

gg napisał(a):
> Użytkownik "DK" <amidar2@wp.pl> napisał w wiadomości

> Jest.
> Lepsza karta sieciowa, krótszy kabel, lepsza antena. Jaką kartę masz
> teraz i jaką antene? Zgaduje że helikalną.

Mam Karte Planet Wl-356A na USB (karta na PCI nie wchodzi niestety w
rachube.) Antena to HelicAll+ (plus) 18dBi
Ponizej namiar na strone Karty i anteny ...
http://www.planet.com.tw/product/product_dm.php?product_id=287&menu_id=14
http://83.16.137.243/catalog/product_info.php?cPath=25&products_id=122