Re: Jak sprzet do Chello + komputer stacjonarny&laptop

Autor: Maksymilian Pawlowski <mpawlowski_at_silesianet.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 13:16:34 MET

Artur-ek wrote:
> "Maksymilian Pawlowski" <mpawlowski@silesianet.pl> wrote in message

> potrzebujesz wyciagac kabel z jednego i przekladac do drugiego i potem na
> odwrot.
> Jeszcze w trakcie resetujac modem zeby nowy MAC sie zarejestrowal. Mozesz
> ustawic ten sam numer MAC na obu sprzetach, wtedy reset nie bedzie
> potrzebny.
> A kulturalne rozwiazanie (sam tak mam ) to zakup jakiegos malego routerka z
> Wifi np. , wtedy jednoczesnie mozesz sobie uzywac obu kompow.

Witam ponownie,
bardzo dziekuje za odpowiedzi. Jaki ruter w miare tani moze pelnic taka
funkcje? Kabelek bylby fajny ale z tego co sie orientuje wlasnie w
Chello jest tak, ze nie da sie przelaczyc poprostu kabelka (rejestruja
nr karty sieciowej czy cos). W laptopie mam WiFi wiec to nie problem
natomiast w stacjonarnym nie. Pewnie mozna cos podpiac na USB lub PCI.
Rozumiem ze tai ruter minstaluje sie po modemie kablowym bez
koniecznosci instalacji serwera?
Serdecznie pozdrawiam i bede wdzieczny za dalsze naprowadzanie na
rozwiazanie.
MP