Re: Jak sprzet do Chello + komputer stacjonarny&laptop

Autor: Artur-ek <wizard_at_alpha.net.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 10:21:05 MET

"Maksymilian Pawlowski" <mpawlowski@silesianet.pl> wrote in message
news:d1tssu$sqn$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> mam takie pytanie, otoz posiadam komputer stacjonarny oraz laptop,
> komputery te uzywam naprzemiennie...albo jeden albo drugi (ach ta
> podzielnosc uwagi). Co bede potrzebowac aby moc sie przelaczac miedzy tymi
> komputerami? Czy jest to wogole mozliwe przy usludze Chello w sieci

potrzebujesz wyciagac kabel z jednego i przekladac do drugiego i potem na
odwrot.
Jeszcze w trakcie resetujac modem zeby nowy MAC sie zarejestrowal. Mozesz
ustawic ten sam numer MAC na obu sprzetach, wtedy reset nie bedzie
potrzebny.
A kulturalne rozwiazanie (sam tak mam ) to zakup jakiegos malego routerka z
Wifi np. , wtedy jednoczesnie mozesz sobie uzywac obu kompow.