Re: koniec SoundStorm

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Wed 23 Mar 2005 - 23:30:59 MET

Prezes wrote:
> Co proponujecie?? Czy jestem skazany na Audigy 2?

Mam Herculesa Fortissimo III 7.1 - w grach nie ma żadnych problemów,
EAX, D3D, Sensaura i inne takie działają bez problemów, to samo z mp3 i
CDAudio - dźwięk jest zadowalający.

Jedyny minus tej karty to słabe wzmocnienie dźwięku na wejściu i wyjściu
- to pierwsze dyskwalifikuje ją jako kartę do nagrywania dźwięku (za
duże szumy). Jeśli masz wzmacniacz to drugie nie przeszkadza jakoś
strasznie.

Chcesz kartę do gier? Hercules Fortissimo III i Digifire są prawie
bardzo dobre.
Chcesz kartę do muzyki? Omijaj Herculesa taaaaaaaaaaakim łukiem.

--
www.tomsiu.prv.pl // konf QoS i pl_firmwarwe USR9105
Tlen.pl: t3o | JID: teo@chrome.pl | MSN: teo@amit.pl