koniec SoundStorm

Autor: Prezes <emcom_at_post.pl>
Data: Wed 23 Mar 2005 - 23:14:54 MET

Witam
zamierzam zmienić niedługo płyte gł. i procka. Obecnie mam Asus A7N8X-Deluxe
z SoundStormem na pokładzie, na początku miałem jeszcze Audigy, ale
wywaliłem gdyż nie był godny do tej płyty. Dźwięk z SoundStorma jest
rewelacyjny i chętnie bym go zostawił. Mam zamiar kupic Athlona 64 939 i
teraz pojawia się problem karty muzycznej.
Co mam wybrać? Jaką muzę? Gdyby SS był dostępny w PCI (podobno były takie
plany) problemu bym nie miał. Audigy juz miałem, co prawda ver 1. Mam dobre
głośniki 5.1 i teraz dylemat. Słyszałem że Hercules robi dobre muzy, w
programach muzycznych się sprawdzają, ale nie wiem jak z kompatybilnością w
grach, eaxy i te inne.
Co proponujecie?? Czy jestem skazany na Audigy 2?

pozdro,
  Prezes
     gg: 5381779