Re: Czemu nie działa grafika?

Autor: .::. <aqqu_at_qwerty.com>
Data: Wed 23 Mar 2005 - 20:21:13 MET

> wystarczy zasilacz napewno, bo sam taki mam mniej wiecej przy takim
> sprzecie,
> grafika ta sama tylko procek szybszy. a co do grafiki to tak jak tam
> wczesniej
> bylo poruszac ja w slocie , moze nie lezy dokladnie, albo cos z kablem
> laczacym
> monitor z kompem, mialem dokladnie takie cos w 2 kompie i wlasnie jak nie
> jedno
> to drugie sie robilo , ale efekt zawsze taki sam byl jak u ciebie.

Raczej to nie zasilacz - kumpel wymianial sobie ostatnio grafe i chcial
Radka zapakowac , a tu taki numer !
Zaczal odpinac wszystko od kompa - by ulzyc zasilawce i co ..... i nic !
Nawet sie nie uruchomil w trybie POST. Tylko pikal po zalaczeniu !
Szkoda troche - wiec kolega zostal przy GF5500.

Pzdrw

--
.:<Kasjopejczyk>:.
Athlon 2200, 512 MB Kingston, Asus A7N8X-X (NForce2-400),nagrywara dvd