Re: Czemu nie działa grafika?

Autor: KoRnik <such666_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Mar 2005 - 14:44:53 MET

> 2. Zasilacz nie wyrabia. Jaki masz?
>
> Chieftec 360W
> Przy Athlonie 2400+ nie kreconym, dwoch kosciach ram, dwoch dyskach, dwoch
> optykach i karcie dzwiekowej zapas mocy jest chyba wystarczajacy. Ale sie
> upewnie jeszcze. Wyjme jednego rama, odlacze napedy i zobaczymy
>
> Zaznaczam jeszcze raz, komputer sie wlacza. Dyski pierdza, bios pika (raz,
> tak jak zwykle), ewidentnie Win sie laduje. Tyle tylko ze nic nie widac,
> monitor wylaczony.

wystarczy zasilacz napewno, bo sam taki mam mniej wiecej przy takim sprzecie,
grafika ta sama tylko procek szybszy. a co do grafiki to tak jak tam wczesniej
bylo poruszac ja w slocie , moze nie lezy dokladnie, albo cos z kablem laczacym
monitor z kompem, mialem dokladnie takie cos w 2 kompie i wlasnie jak nie jedno
to drugie sie robilo , ale efekt zawsze taki sam byl jak u ciebie.