Dysk SATA

Autor: Paweł Ch. <pchojnac_at_interia.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 23:58:09 MET

Witam

Jako szczesliwy posiadacz nowego dysku SATA borykam sie z problemem, a
mianowicie mam plyte glowna MSI KT6V-LSR do niej podpiest dysk ATA100 Sygate
120GB na kanale 1 (Primare) na drugim kanale DVD-Rom i nagrywarke DVD-RW.
Nowy dysk SATA na kanale pierwszym SATA (Sygate 80GB). Dyski sa widziane
jako pierwszy ATA drugi SATA. Kolejnosc partcji dyskow Dysk ATA: C, E, F;
SATA D, G, H. Chce nowy SATA jako systemowy zainstalowalem system ale jest
on na dysku D a pliki systemowe windowsa jak auotexec i inne na na dysku C.
Moje pytanie jak zamienic kolejnosc dyskow aby SATA byl widziany jako dysk
pierwszy a ATA jako drugi. Moze nagywrke i DVD umiescic na pierwszym kanale
a dysk ATA na secondary kanal.

Dzieki za pomoc

Paweł Ch.