Re: stara pamiec w nowa plyte? RAM2002 > plyta2004/5

Autor: tbg <no_at_spam.com>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 23:46:42 MET

"N.Swiezy" <najswiezyWYTNIJTO@op.pl> wrote in message
news:39a6.00000cf9.42409530@newsgate.onet.pl...
> Witam Grupę!
>
> Czy stare pamięci dwustronne 168pin można dziś użyć na dostępnych w
> sklepach
> nowych (gwarancja) płytach?

nie, bo sdram to juz zabytek, teraz ddr sdram i wyzej

> Czy ma to sens i będzie pasowało/pracowało?

nie ma sensu i nie bedzie pracowalo i nie wejdzie w sloty

> A jeśli nie na nowych to jakie najnowsze (do niedawna produkowane) płyty
> mogą
> przyjąć posiadane przeze mnie pamięci?

ostatni chipset, ktory to obslugiwal umarl 3 lata temu :-)

ale jak masz 256 MB dwustronne to sprzedaj na allegro. te sa jeszcze cos
warte, bo przewaznie tylko dwustronne dzialaja z BX-em i pochodnymi, a
troche tego jeszcze chodzi. pod linuxa bez GUI jak znalazl.

tbg