Re: Znikanie danych na dyskach 200 gb maxtor i caviar

Autor: Hubert Rebus <habert5.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 23:09:02 MET

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> Użytkownik "Hubert Rebus" <habert5.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:d1pe0e$b0f$1@inews.gazeta.pl...

> Nie potrafię jak widzę Cię przekonać. Trudno. Sam spotykałem się
> wielokrotnie z przypadkiem nadpisania danych bez tego wpisu i nie mam
> najmniejszych rozterek, że on _jest_ wymagany. I nie ma to raczej nic
> wspólnego z widzeniem bądź nie-widzeniem całego dysku. Miałem na
> przykład taki przypadek, że człowiek pod systemem W2k bez tego wpisu
> spartycjonował sobie cały 200 GB dysk na archiwum danych i powoli go
> [...]

Ok spróbuję jutro zdjąc znowu wszystkie partycje tzn 1 jaka jest na dysku
200 gb. Jestem skłonny zrobić wszystko żeby te dyski działały jak należy. A
właśnie okazało się, ze padł ten drugi 200 gb tzn. kilkadziesiat gb danych
rypło się ale na szczeście poleceniem chkdsk /f naprawiło się. Tym razem sie
udało. Podaje że naprawił nastepujace bledy:
usunął błędy w indeksach dla plików
przesortował indeksy w plikach
ukonczył weryfikacje indeksow
odzyskal utracone pliki
odzyskał sporo odzdzielonych plikow do plikow katalogów
usunał bledy w mapie bitowej voluminu
]wprowadzil poprawki do systemu plikow