pytanie o łączenie pamięci RAM

Autor: K78PL <express_at_poczta.fm>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 17:33:04 MET

Witam
pytanie dla Was drodzy grupowicze pewnie banalne ale ja chciałbym się
upewnić że wszystko będzie ok. A wiec mam płyte Asus K7V333 i mam dwie
pamięci ram 128MB 266MHz. Teraz dokupiłem 512MB 400MHz. Pytania:
1. czy moge to wszystko połączyć bez obaw że będzie wszystko działało jak
trzeba i nic nie uszkodzę.
2. Z jaką prędkością to będzie działało wszystko razem? 266Mhz czy każda
sobie po 266 i 333?
3. Wogóle czy ma jakieś znaczenie wstawianie 2-3 kart (nawet takich samych)
lub tylko jednej? Czy takie łączenie ma jakis wpływ na prędkość?
Z góry dzieki za pomoc :)