Re: Takiego numeru to jeszcze nie miałem

Autor: Volus <volus_at_no_spam.home.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 09:45:01 MET

Ja miałem podobny numer tylko z kartą graficzną, zdjąłem standardowego wyjca
z Radka 9100 i załorzyłem pasywne chłodzenie (stary aluminiowy radiator z
jakiegoś procka docięty na wymiar) przyklejając klejem termoprzewodzącym od
radiatora Zalmana. I takze przy pracy nagle coś zrobiło bum i działa!
wyłączyłem kompa sprawdzam i okazało sie że ten radiator odpadł. Karcie nic
sie nie stało co tylko utwierdziło w pasywnym chłodzeniu tej karty.
Volus