Re: Nowy HDD

Autor: MeFi_u <mefik_at_list.plSPAMUNIELUBIE>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 00:59:16 MET

"Łukasz Skowroński" <psznuzio@wp.pl> napisał(a):

> Polecam dysk Maxtor jest to bardzo dobry dysy, do tego bardzo wytzrymaly
> na dluga prace zwlaszcza 24/7 do cichych nie nalezy ale jest wytzrymaly i

> wydajny.

Początkowo, zanim jeszcze zaczołem czytać opinie o dyskach myslałem o
maxtor'ze ale piorytetem jednak jest dla mnie głośność pracy. Myśle że z
pracą 24/7 nie będą mieć problemu inne dyski, zaś wydajność nie jest
taka ważna,gdyż będą na nim w większym stopniu przechowywane dane
a nie obrabiane.

--
       Z pozdrowieniami        mailto:mefiu.usnet@mlask.net
        Mateusz Kiszka                 GG#3008867